Ik kan nog geen betalingen ontvangen via mijn Mollie account, wat moet ik doen?

Om jouw Mollie account te activeren is het belangrijk om:

  • Algemene voorwaarden te publiceren op de website die je ingaf bij het aanmaken van de Mollie account. Zorg er ook voor dat de website contactgegevens en het ondernemingsnummer vermeld. Gaf je de Tickoweb-ticketshop op als website? Controleer dan eerst of je het veld "algemene voorwaarden" geactiveerd hebt in het kanaal, dat deze ingevuld zijn alsook het  ondernemingsnummer toegevoegd werd.
  • Bezorg Mollie het UBO document dat afgetekend werd door een externe partij (Jurist of boekhouder).
  • Bezorg Mollie de identiteitskaarten van alle personen met 25% van de aandelen of meer. Bij een VZW is het voldoende om enkel deze te bezorgen van de penningmeester, voorzitter en secretaris. 
Mollie zal je sowieso na het aanmaken van de account ook contacteren en wijzen op eventuele problemen. Je kan de status van jouw account steeds bekijken in Tickoweb, via "Mijn organisatie" > "Betalingsproviders"