De weergave van het kanaal dashboard kreeg een visuele upgrade.
In de tijdslot instellingen van een kanaal kan nu bepaald worden of de tijdslot selectie overgeslagen dient te worden als er maar één tijdslot van toepassing is.
In je kanaal is het onder 'Klant info' en 'Ticket info' niet langer mogelijk om custom velden toe te voegen waarvan de id gelijk is aan die van een standaard veld (bv email, firstname, …).
In een Onsite Badge kanaal is de zoekfunctie niet langer hoofdletter- en accent gevoelig.
De pagina van een gasten- en leads kanaal wordt, indien deze gekend is voor het evenement, onmiddellijk in de juiste taal weergegeven op basis van de taalinstellingen van de browser. Indien de taal niet gekend is zal de default taal gebruikt worden voor de weergave.
In de detailpagina van een bestelling werd een link naar de "Profiel interacties" toegevoegd. Dit toont een tijdlijn van alle activiteiten voor dat profiel, gaande van het plaatsen van het order tot en met het scannen van de ticket voucher.
Als bij een product een waarde is ingesteld om per x-aantal te verkopen dan moet de waarde van de ticketlimiet voor een partner in het gastenkanaal een veelvoud zijn van deze waarde.
In het ‘Detail’ scherm van planningen wordt vanaf nu ook een UUID waarde meegegeven.
Bij het aanmaken van een campagne is het niet langer nodig om meteen een verzenddatum op te geven. Deze controle wordt nu enkel uitgevoerd bij het activeren van de campagne.
Net zoals bij een ticket shop wordt nu ook voor de URL van het gastenkanaal weergegeven of de link al dan niet reeds beveiligd is (https).
Je kan nu kiezen hoeveel items je per pagina wenst te zien in het overzicht bij Bestellingen, Bestelde producten & Tickets.
Alle huidige info, help en waarschuwing pictogrammen zijn vervangen door een lichtere versie om de gebruikservaring te verbeteren.
Templates
Indien in de mail template een variabele wordt gebruikt die niet gekend is in de taal van de ontvanger dan zal het systeem automatisch de variabele weergeven in een taal die voor dit evenement gekend is. Bv {{ event.name }} zal automatisch in het Engels worden getoond als de Nederlandstalige waarde niet beschikbaar is.
Het is mogelijk gemaakt om emoji’s te gebruiken in het onderwerp van je mail template.
In het overzichtsscherm van de ticket templates wordt nu ook opgelijst aan welke & hoeveel producten de template gekoppeld is. Bij meer dan 20 producten wordt er ‘Gebruikt in %aantal% producten’ getoond.
Rapportage
In 'Verslagen' > 'Verkoop' > 'Producten' wordt de tab ‘Per capaciteitsgroep’ vanaf nu enkel weergegeven als er ten minste één capaciteitsgroep bestaat.
In 'Verslagen' zijn nieuwe inzichten toegevoegd. Je kan nu inzichten bekijken over verkoop, klanten en leads (indien geactiveerd).
Organisatie
In ‘Dashboard’ > ‘Exports” is het nu mogelijk om, bij het aanmaken van een nieuwe export, te zoeken in de dropdown op naam van een evenement. Deze lijst werd ook op alfabetische volgorde gesorteerd.
In de helpdesk van jouw organisatie (dus niet binnen het evenement) werden bij de zoekresultaten van bestellingen kolommen toegevoegd - Naam evenement - Aangemaakt op
Ticket shop
Indien er in je kanaal meerdere stappen zijn onder ‘Klant info’ en de eerste pagina bevat enkel inactieve velden, dan wordt de klant na de ticket selectie onmiddellijk naar de tweede pagina gebracht. Voorheen gaf dit een foutmelding.
De Google consent mode van de cookie consent manager werd geüpgraded naar V2.
Tools
Er werd een API endpoint aangemaakt zodat tickets opnieuw verzonden kunnen worden per organisatie of reseller op basis van het e-mailadres van een klant. Je kan dit vinden onder support : sendOrderOverview