In een guest channel bij de klant & ticket info velden tonen we een icoontje in de lijst indien de "zichtbaarheid" van het veld aangepast werd (bv alleen-lezen/verborgen).
In het detail van een bestelling is er nu per ticket een optie "QR code": zo kan je: - de QR code tonen op het scherm zonder dat de PDF gedownload moet worden - de toegekende barcode bekijken - een nieuwe barcode genereren (indien de klant bv het ticket verloren heeft en dus niet zeker is dat het door iemand anders gebruikt kan worden)
Afsluittijd voor "Sta bezoeker toe om ticket info velden te wijzigen". In de expert instellingen van een ticket shop kan je beslissen of een bezoeker zelf de ticket info velden mag wijzigen. Je kan deze optie nu beperken in de tijd, tot een aantal uren voor de starttijd van het product.
Scan rapportage: een vernieuwd en verbeterd rapport is beschikbaar, waarbij je gemakkelijk de scan resultaten per dag/maand/... kan bekijken.
Ticket capaciteit: bij het aanpassen van de capaciteit valideren we of het ingegeven aantal niet kleiner is dan het aantal reeds bevestigde tickets. Dit om te voorkomen dat er een negatieve rapportage ontstaat (immers beschikbaar is dan kleiner dan 0). Vanaf nu laten we echter toe dat een lagere capaciteit wordt ingesteld: de validatie blijft bestaan, zodat de gebruiker wordt geïnformeerd over mogelijke problemen, maar het is nu mogelijk om deze validatie te negeren en verder te gaan.
Promotie: het is nu mogelijk om een "max hoeveelheid" in te geven bij een de voorwaarde van de producten. Bv: de actie (korting) mag enkel toegepast worden tot max 5 tickets.
Nieuwe opmaak van filters: we voeren stap voor stap een nieuwe manier in om filters toe te passen. In plaats van alle filters tegelijk zichtbaar te maken, kun je ze nu één voor één selecteren. Dit maakt de lijstweergave overzichtelijker en gebruiksvriendelijker. Je kan deze bv reeds gebruiken in het nieuwe scan rapport.
Integraties
OpenID Connect is nu als integratie beschikbaar: zo configureer je eenvoudig en eenmalig jouw OpenID en kan je dit snel inzetten in de kanalen.
Ticket shop
Zaalplan & best beschikbaar: wanneer stoelen automatisch worden toegewezen, en er enkel nog stoelen kunnen aangeboden worden die niét naast elkaar liggen dan informeren we de bezoeker hierover. Deze boodschap tonen we nu duidelijker in het rood en een waarschuwing-icoon.
Onsite badge
Mogelijkheid om de infopagina over te slaan: zo kan je dit gebruiken als "scan & print", zonder de tussenpagina met ticket gegevens. Deze instelling kan worden bepaald in de instellingen van het kanaal in de Tickoweb admin.