Home Tickoweb admin Scanners of andere huren?
    Tickoweb Helpdesk  Organisatoren  Veelgestelde vragen

    Veelgestelde vragen

    • Wat zijn de afmetingen van de visuals die ik kan gebruiken in een skin (layout van een kanaal)?
    • Kunnen klanten bestellen & betalen met smartphone?
    • Hoe open/sluit ik mijn ticketverkoop?
    • Waarom is mijn kanaal niet meer bereikbaar en heeft het de status offline?
    • Hoe exporteer ik bestel- of ticketgegevens?
    • Welke betaalmogelijkheden zijn er beschikbaar?
    • Hoe werkt de betalingsmethode per overschrijving?
    • Hoe kan ik Google Analytics/Google tag manager integreren?
    • Wat is het verschil tussen het annuleren en deactiveren van een ticket?
    • Kan ik de service-cost weergave aanpassen, of de prijs verbergen?
    • Waar moet ik rekening mee houden als ik een online ticket-pdf wil maken/aanpassen?
    • Hoeveel tijd heeft een bezoeker om tickets te bestellen?
    • Hoe kan ik een tickets annuleren en een terugstorting naar een klant uitvoeren?
    • Ik heb scanners gehuurd, hoe kan ik deze retourneren?
    • Waarom mag het PDF bestand in een ticket template max 1MB zijn?
    • Ik kan nog geen betalingen ontvangen via mijn Mollie account, wat moet ik doen?
    • Hoe maak ik een (100%) kortingscode?
    © Tickoweb
    Tickoweb
    Nederlands
    • Nederlands