Veelgestelde vragen
- Wat zijn de afmetingen van de visuals die ik kan gebruiken in een skin (layout van een kanaal)?
- Kunnen klanten bestellen & betalen met smartphone?
- Hoe open/sluit ik mijn ticketverkoop?
- Waarom is mijn kanaal niet meer bereikbaar en heeft het de status offline?
- Hoe exporteer ik bestel- of ticketgegevens?
- Welke betaalmogelijkheden zijn er beschikbaar?
- Hoe werkt de betalingsmethode per overschrijving?
- Hoe kan ik Google Analytics/Google tag manager integreren?
- Wat is het verschil tussen het annuleren en deactiveren van een ticket?
- Kan ik de service-cost weergave aanpassen, of de prijs verbergen?
- Waar moet ik rekening mee houden als ik een online ticket-pdf wil maken/aanpassen?
- Hoeveel tijd heeft een bezoeker om tickets te bestellen?
- Hoe kan ik een tickets annuleren en een terugstorting naar een klant uitvoeren?
- Ik heb scanners gehuurd, hoe kan ik deze retourneren?
- Waarom mag het PDF bestand in een ticket template max 1MB zijn?
- Ik kan nog geen betalingen ontvangen via mijn Mollie account, wat moet ik doen?
- Hoe maak ik een (100%) kortingscode?