Gasten met een uitnodiging & status "in afwachting"

Deze mailing zal gasten (van een gast kanaal) gebruik als doelpubliek. Indien je dus reeds eerder een gasten hebt toegevoegd, en een uitnodiging gemaild hebt, en de status van de gast nog steeds "in afwachting" (heeft dus nog niet bevestigd of geannuleerd) dan kan je deze gasten een nieuwe mail sturen, als herinnering.

Inhoud
  • Qua inhoud van de mailing kan je ervoor kiezen om volledige controle te hebben en zelf de gehele mail samen te stellen, kies dan voor "aangepast".
  • Wil je automatisch de bevestiging/annulatie knoppen toevoegen in de mail (identiek aan de uitnodiging) kies dan voor "uitnodiging". Deze optie gebruik je als je een herinnering wil versturen waarin de gast kan bevestigen/annuleren.

Interval: vaste datum
Gebruik deze optie als je op één vast moment alle gasten die in afwachting zijn een herinnering wil sturen. 

Interval: dagelijks
Een dagelijkse mailing waarbij gasten die x dagen geleden een uitnodiging ontvingen de mailing zullen ontvangen. Verstuurde je de uitnodiging (manueel) meerdere keren, dan kijkt het platform naar de laatste datum waarop de uitnodiging verzonden werd. Elke gast zal sowieso maar 1x de mailing ontvangen, ook al verzond je de uitnodiging zelf meerdere keren.

Het platform zal automatisch controleren op basis van de datum of er nog een mailing verzonden mag worden:
  • Indien de startdatum van de tickets werden ingegeven, zal er géén herinnering naar guests gemaild worden na deze datum. Zo voorkomen we dat iemand een herinnering krijgt indien de datum van het ticket reeds verstreken is.
  • Heeft de gast meerdere verschillende tickets, dan valideert het platform de startdatum van het laatste ticket en zal er dus niet na deze datum gemaild worden. 
  • Is er geen startdatum ingevuld bij de tickets, dan zal er (zoals bij de andere types) gevalideerd worden tov de einddatum die ingesteld is bij de mailing, of indien leeg de einddatum van het evenement.