2: Dit is de beschrijving van de desbetreffende stap in jouw kanaal. Net zoals de titel van de stap pas je ook de beschrijving aan.
3: Bij de algemene voorwaarden heb je 2 opties:
Of je verwijst naar de algemene voorwaarden op je website, dit kan je doormiddel van de dropdown "Bron" selecteren in de gegevens van dit klantinfo-veld
Of je verwijst naar een standaardpagina op het ticketplatform. Deze kan je aanpassen via "CMS" -> "Conditions".
Of je verwijst naar een standaardpagina op het ticketplatform. Deze kan je aanpassen via "CMS" -> "Conditions".
4: Bij het privacy- en cookiebeleid heb je 2 opties:
Of je verwijst naar de algemene voorwaarden op je website, dit kan je doormiddel van de dropdown "Bron" selecteren in de gegevens van dit klantinfo-veld
Of je verwijst naar een standaardpagina op het ticketplatform. Deze kan je aanpassen via "CMS" -> "Privacy Policy".
Of je verwijst naar een standaardpagina op het ticketplatform. Deze kan je aanpassen via "CMS" -> "Privacy Policy".
5: Wil je klanten wat uitleg geven over jouw manier van factureren (eventuele kosten die hier aan verbonden zijn), kan je dit invullen via "CMS" -> "Invoice info (intro text)".
6: Wil je je klanten nog extra info bezorgen in de gegevensstap? Dan kan dit via "CMS" -> "Customer info (footer text)".
7: Via dit veld kan je je klanten nog wat verdere info geven over de info die je per ticket opvraagt, dit kan je instellen via "CMS" -> "Customer ticket info (intro text)". Dit is dus enkel zichtbaar indien er ticket-info velden actief zijn.