- Bestellingen: kolommen toegevoegd: Active products, Canceled products. Deze bevatten het aantal actieve en geannuleerde producten van een bestelling.
- Ontgrendel codes: kolommen toegevoegd Created, Max Usage, Used, Active
Admin
- In het detail van een bestelling is er nu beschikbaar "Scan alle tickets", zo kan een beheerder eenvoudig alle tickets van een bestelling markeren als gescanned. Er is tevens een mogelijkheid om de tickets al dan niet te valideren.
- In de lijst van bestellingen zal het aantal dagen tot de betaal-vervaldatum worden weergeven (in het geval van betaling met overschrijving of betaallink)
- Nieuw klant info veld "BTW nummer". Het BTW veld was tot nu beschikbaar indien facturatie was ingeschakeld, vanaf nu kan je dit veld ook apart toevoegen.
- De visual die je kan toevoegen bij het event zal vanaf nu gebruikt worden als afbeelding wanneer je de ticket shop deelt op social media. Is er geen visual, dan zal de header afbeelding (indien beschikbaar) gebruikt worden.
Ticket shop: tijdslot instellingen
- Mogelijkheid om de eindtijd van een tijdslot te verbergen
- Compacte modus, waardoor meerdere tijdsloten op één rij komen te staan. Opgelet: optionele beschrijving van het tijdslot zal worden verborgen, en optionele ticket beschikbaarheid zichtbaar is via tooltip)
- Op de bestel-info pagina is de beschrijving van het tijdslot nu ook zichtbaar. Zowel bij het overzicht van de producten, als in de dropdown bij het wijzigen van het tijdslot (indien deze mogelijkheid actief is)
Webhooks
- Was reeds beschikbaar in het ticket shop kanaal, echter kan je deze vanaf nu terugvinden in "Tools". Hierdoor kan je webhooks gebruiken voor alle type kanalen.
- Nieuwe actie: "barcode gescanned"
Ticket template editor
- Dupliceren van eigenschap: kopieer een bestaande eigenschap binnen de template, zodat je deze gemakkelijk kan aanpassen.
- Variabelen: voeg eenvoudiger variabelen in met een nieuwe knop (ipv de vroegere snelkoppeling)
Mailings filters
- Ticket gescanned ja/nee: zo kan je een mailing uitsturen "post event" naar alle effectieve bezoekers
- Beperk tot guest-account: een mailing énkel naar gasten van één of meerdere guest accounts. Deze filter is enkel beschikbaar indien je de mailing ook beperkt tot een specifiek guest kanaal.
Wachtlijst
- Tijdspanne verzenden van "claim" e-mails: wanneer de automatische wachtrij actief is zullen e-mails standaard van 8u tot 20u verzonden worden. Zo voorkom je dat mails bv 's nachts worden verzonden. De tijdspanne kan je eventueel zelf aanpassen.
- Prioriteit: geef inschrijvingen op de wachtrij een hogere of lagere prioriteit. Bij automatische afhandeling van de wachtrij zal het platform inschrijvingen met een hogere prioriteit voorrang geven, en omgekeerd inschrijvingen met een lagere prioriteit pas als laatste in behandeling nemen. Voor registraties met dezelfde prioriteit zal nog steeds gekeken worden naar de inschrijvingsdatum.
Reseller
- Mijn profiel: wijzig jouw wachtwoord of gegevens
- Wachtwoord vergeten: ben je jouw wachtwoord vergeten, dan kan je nu ook als reseller-beheerder jouw wachtwoord opnieuw instellen