Ticket shop
- Update Bancontact/Payconiq logo: om bezoekers nog beter te informeren dat men ook met Payconiq kan betalen is nu ook het icoontje vervangen door het Payconiq/Bancontact logo.
- Klant info meerdere stappen: de stap waar de klant persoonlijke informatie moet invullen kan nu (net zoals de ticketselectie) opgesplitst worden in meerdere stappen. Zo kan je bv persoonlijke informatie in een eerste stap vragen, en bijkomende registratie-informatie in een volgende stap. Ook kan de titel & de beschrijving van de stap aangepast worden.
- Klant info zichtbaarheid: de zichtbaarheid van de klant-info velden kan nu afhankelijk zijn van de waarde van een ander veld en/of van de producten in het winkelmandje.
Op basis van ander veld: toon een veld énkel als een ander veld een specifieke waarde heeft. Zo is het mogelijk logica tussen verschillende velden te maken: bv selecteer je "a" bij veld 1, toon dan veld 2. Het is ook mogelijk om de voorwaarde om te keren, en enkel een 2e veld te tonen als een specifieke waarde niet gekozen werd.
Producten in winkelmandje: op deze manier kan je velden enkel tonen als het winkelmandje een specifiek product bevat. Het is ook mogelijk om de voorwaarde om te keren, en énkel te tonen als een product niet in het winkelmandje zit.
Kiosk helpdesk
- Tickets voucher zonder template: indien een ticket voucher géén template bevat zal er een waarschuwing getoond worden zowel op de bevestigingspagina bij een nieuwe bestelling, alsook in de helpdesk bij het detail van een bestelling.
- Cadeauvoucher: de helpdesk laat nu toe om te zoeken naar voucher codes. Ook toont de detail van de bestelling de waarde, het gebruikte bedrag + in welke bestellingen deze gebruikt werd + het saldo. Het is eveneens mogelijk om het openstaande saldo van de voucher te blokkeren.
Guest
- Ticketlimieten accounts: bij het toevoegen van nieuwe accounts zullen de standaardaantallen niet langer op 100 staan maar wel leeg zijn. Dit maakt het eenvoudiger om de ticketlimieten in te stellen, je hoeft niet langer alle aantallen aan te passen maar enkel voor de tickets die effectief door de account gebruikt zullen worden. Ook is het max aantal tickets per gast standaard leeg vanaf nu. Een standaard-beperking van 100 zal toegepast worden qua aantal tickets/gast. Uiteraard kan je dit aantal nog steeds instellen, indien je het max aantal tickets/gast wil beperken.