Naast verschillende kleine verbeteringen & bugfixes kan je hier terugvinden wat deze release bevat:
Product "webinar"
Door dit nieuwe producttype te introduceren, geven we de organisator & bezoeker een betere beleving bij het organiseren of registreren voor online events.
- Per product kan je de url van het platform ingeven, en kiezen of je met toegangscodes wil werken. De toegangscodes kan je door Tickoweb laten genereren of importeren.
- Bij de bevestiging krijgt de klant de url/toegangscode voor het platform, alsook op de bestel-info pagina. Een webinar heeft nooit een download van een ticket/wallet.
- De klant kan met één klik de sessie(s) waar hij registreerde toevoegen aan zijn agenda.
Admin
- In de administrator, kan je nu per "zaalplan" de social distancing regels beheren. Vervolgens kan je kiezen welke regel je activeert per voorstelling in het evenement. Lees meer in onze knowledge base.
- De admin zal jou nu duidelijk waarschuwen op het dashboard en in de detailweergave van het kanaal wanneer de einddatum van jouw evenement verstreken is én wanneer de kanalen automatisch offline zullen gaan.
- Event details: naam & locatie zijn nu per taal in te geven. Eveneens is er een nu een korte en lange beschrijving. De langere beschrijving zal gebruikt worden op de Tickoweb portal, in een volgende release.
- Het wijzigen van alle event details (datum, social, ...) kan nu enkel nog in het evenement zelf. Door het evenement te wijzigen in administrator kan je het (de)archiveren.
- Geef nu al aan welke "tags" relevant zijn voor jouw evenement: festival, concert, theater, sport, congres, beurs, webinar, ... Op die manier zal jouw evenement gemakkelijker terug te vinden zijn op de toekomstige Tickoweb portal. Gebruik je de Tickoweb api? Dan zal je nu al jouw tags hierin terugvinden in de evenement-endpoints.
- De einddatum van het evenement is nu zichtbaar als kolom in de lijst van evenementen. Indien de einddatum verstreken is zal er een "rode waarschuwing" verschijnen na de datum.
- Beheer zelf de tags van jouw reseller: deze zullen beschikbaar worden voor alle organisaties onder jouw reseller.