Admin
- Mailings: verstuur vanaf nu ook herinneringsmails voor tickets of een mail met praktische info naar jouw bezoekers/klanten. Beperk eventueel de mailing tot een specifiek kanaal of producten, en plan reeds vooraf de mailing in zodat deze automatisch verzonden kan worden op het gewenste tijdstip.
- Bij het terugstorten geeft het platform volgende boodschap mee (die zal verschijnen op het afschrift van de ticketkoper): Refund %naam-evenement% order %bestelling-id% (via Tickoweb). Voor resellers verschijnt ipv Tickoweb de naam van de reseller.
- Het BTW% zal voor elk nieuw product ingesteld moeten worden (voorheen werd dit standaard op 6% gezet). Op deze manier is een manager verplicht om na te denken over het BTW% dat van toepassing is, en uiteraard is dit niet altijd 6%
Reseller
- Wijzig je een organisatie in de backoffice, dan zal je opmerken dat er de e-mailinstellingen verzameld zijn in een nieuw tabje "EMAIL".
- Per organisatie kan je kiezen om de emails te versturen via ofwel de Tickoweb-mailserver ofwel via een andere SMTP server. Kies je dus voor een eigen SMTP-server, dan zullen àlle emails voor deze organisatie niet langer verzonden via de SMTP-server die instelt.