Guest
- automatische herinneringsmails: 3 types van automails (herinnering van uitnodiging: iedereen "in wacht" / tickets: iedereen die bevestigde / bedankt: gescand). Je kiest zelf of je de mail stuurt op een vaste datum of op een interval (bv x dagen). Ook de content bepaal je zelf. Admin
- scanning mode in/out: per ticket (voucher) geef je nu aan of het toegelaten is om deze ook uit te scannen. Zo kan je enkel specifieke tickets (bv parking) uitscannen, maar niet per ongeluk toegangstickets.
- scan out modus verschil/normaal: "Verschil" zal bij het valideren van een in-scan het aantal uit-scans aftrekken van het aantal in-scans. Zo kan een bezoeker binnen komen, terug buiten gaan en opnieuw terug binnen komen. Bij "Normaal" registreert het systeem enkel de uit scan, maar zal deze niet in rekening worden genomen bij de validatie van de in-scan.
Kiosk
- self service mode: door deze modus in te schakelen zal de kiosk automatisch de tickets printen op het einde van de bestelling. De kiosk zal in fullscreen geopend worden, het is dus niet mogelijk om deze af te sluiten zonder keyboard (enkel met toetsencombinaties). De bestelling zal automatisch naar het beginscherm terugkeren na 20 seconden van inactiviteit. De helpdesk is niet beschikbaar.
Reseller
- betalingsterminals (Adyen): ondersteuning voor Adyen betalingsterminals bij kiosk.
Scanning
- standaard ingangen: je kan nu ook zowel op reseller als op organisatie niveau ingangen creëren. Deze ingangen moeten per evenement "geactiveerd" worden. Op deze manier is het mogelijk om ticket vouchers van verschillende evenementen of zelfs organisaties op één ingang te koppelen, en dus ook met één scanner te scannen. Een mogelijke use case zou zijn om bv een parking ingang te maken, die je in de gewenste evenementen activeert. De parking scanner kan zo tickets van verschillende evenementen scannen. De scan resultaten zullen weergeven worden in het desbetreffende evenement.