2020-02-05

Ticket shop
- klant-info velden "zichtbaar wanneer": een veld kan nu pas zichtbaar worden afhankelijk van de waarde van een ander veld. Zo kan je logica toevoegen tussen verschillende velden. Deze optie is er enkel op basis van een ja/nee (checkbox) of meerkeuze (lijst) veld.
- restricties zaalplan: stel zelf in hoe streng de keuze op het zaalplan moet zijn. Bv énkel aaneensluitende plaatsen (op dezelfde rij en in de zelfde categorie), geen alleenstaande stoelen tussenlaten of helemaal geen restrictie.
- de tabs "promoties", "betalingsmethodes" en "ticket regels" werden verplaatst naar "Geavanceerd". Zo worden enkel nog de essentiële tabs getoond.

Admin
- event dashboard: de manager krijgt (afhankelijk van de toegangsrechten) live informatie van het evenement. De status van de kanalen en scanning. Maar ook statistische-info rond verkoop, scanning en real-time verkeer op basis van het aantal winkelmandjes. Bijkomend is het mogelijk om per evenement te kiezen welke info je zichtbaar wil of zelfs om de panelen te verplaatsen.
- scan geschiedenis: elke scan voor jouw evenement zal je zien verschijnen in de scan-geschiedenis. Deze is beschikbaar onder jouw organisatie instellingen. Een handige tool wanneer er bv problemen worden gemeld: het laat je toe om te zoeken wat het resultaat was bij een bepaalde scanner, en om de nodige instellingen te doen als blijkt als bv een ticket niet scanbaar is op een bepaalde scanner/ingang.
- kanaal status: bij het aanmaken van een kanaal zal deze vanaf nu de status "concept" krijgen. De "onderhoudsmodus" is niet langer een instelling maar ook een status. Tenslotte is er de live-status. Zo kies je zelf welke status jouw kanaal heeft. Afhankelijk van de status is het beschikbaar voor alle bezoekers (live & onderhoud). Via concept kan jij alle nodige instellingen doen, en dankzij de voorvertoning-url heb jij zelf al toegang zonder dat je het kanaal hoeft te publiceren. Je kan de status ten allen tijde aanpassen.
- variabelen in CMS en ticket templates: door 2x een accolade (dus "{{") te typen zie je onmiddellijk welke variabelen beschikbaar zijn in de ticket templates en het CMS. Afhankelijk van het pagina-blokje en het type kanaal zullen andere variabelen verschijnen.
- evenement taalkeuze: je kiest nu per evenement welke talen je wil activeren. Zo kan het platform enkel de gewenste talen tonen bij bv producten en andere. Bij de kanalen kan je een keuze maken uit de evenement talen.
- ticket beschikbaarheid: verbeterde weergave, de niet geactiveerde producten worden nu duidelijker afgescheiden van de andere producten
- product detail verbeterde weergave: de tekst editor voor beschrijving is minder hoog en groeit automatisch mee. Enkele opties worden nu enkel getoond onder "toon geavanceerd". Ook is de scan-modus onmiddellijk aan te passen wanneer er slechts één ticket voucher is.


Kiosk
- schermtoetsenbord: voor self service kiosks kan je een schermtoetsenbord activeren, zodat de bezoekers ook klant info kunnen invullen rechtstreeks via het (touch) scherm
- taalkeuze: indien er meerdere talen actief zijn zal als eerste stap een taalkeuze scherm getoond worden in self service modus.

Reseller
- standaard ticket template: als reseller kies je nu zelf wat de standaard ticket layout is die zal worden gebruikt bij nieuwe evenementen.