Ticket shop
- Laat bezoekers toe om zelf een bestelling om te zetten in een voucher, of een refund te vragen. Via de expert-instelling "Sta klanten toe om tickets te annuleren" kan je toelaten om de klant via de info-pagina van de bestelling de bestelling om te zetten naar een tegoedbon, te annuleren zonder terugstorting of te annuleren met terugstorting.
-
In de samenvatting-stap zal er rechts bij het besteloverzicht enkel een prijsvermelding zijn bij de gekozen betaalmethode indien er een kost is ingesteld. Gezien er wettelijk geen kost mag aangerekend worden afhankelijk van de betaalmethode was deze voorheen steeds €0, nu zal er dus enkel nog een vermelding zijn van het bedrag wanneer er een kost is ingevuld.
- De pagina-titel in de broncode van een ticket shop is vanaf nu een combinatie van "Tickets" en de naam van het evenement, dit ter verbetering bij zoekmachines.
- Bugfix: bij een verkoop met zaalplan zal de prijsweergave incl/excl servicekost nu ook toegepast worden bij de voorvertoning op het zaalplan.
Kiosk
Het is niet langer nodig om het e-mailadres te herhalen bij het invoeren van een bestelling.
Admin
- Bij de detail van een code-lijst zie je vermeld staan aan welke promotie en in welke kanaal deze actief is.
- De lijst met skins in de admin is nu gesorteerd van nieuw naar oud.
- De categorieën van het zaalplan zijn alfabetisch gesorteerd in de "ticketbeschikbaarheid" instelling van het kanaal.
- Het "antwoord-aan" e-mailadres is verplicht wanneer het voor de organisatie niet toegelaten is om het verzendadres te wijzigen.
- In de detailpagina van een lijst met ontgrendel-codes vermelden we nu aan welke promotie(s) en kanaal deze actief is. Op die manier heb je een beter overzicht van welke lijsten waar actief zijn.
- Per cadeauvoucher kan ingesteld worden voor welke producten deze gebruikt kunnen worden. Hierdoor kan je het gebruik ervan beperken tot een selectie van producten, van het specifieke evenement of zelfs voor andere evenementen in de organisatie.
- Bij het dupliceren van een "skin" kan meteen gekozen worden voor welk evenement de skin gebruikt moet worden.
- Bij het toevoegen van een nieuw kanaal zal automatisch de standaard-taal van de organisatie geactiveerd worden.
- Tekstuele vermelding bij het aanmaken van ticket-types ivm BTW tarief, alsook bij de prijs-tab. Dit om de gebruiker te informeren dat BTW tarief en prijs niet aangepast kan worden van zodra er bestellingen zijn voor het product.
- Het scanning-rapport toont een info-melding indien er nog geen scans zijn.
- Ook bij cadeauvouchers van het type "intern" kan je nu codes genereren. Bij het aanmaken van de codes kan je een waarde ingeven, op die manier kan je binnen één product codes genereren met verschillende waardes.
- In het rapport van de "Tijdsloten" is er nu een filter "Planning", en vermelden we de beschrijving van het tijdslot onder de datum.
Bugfixes admin:
- Het totaal van service cost werd niet weergegeven in het omzet rapport bij het overzicht per betaalmethode.
- Een zoekopdracht binnen de ticketbeschikbaarheid van een kanaal zorgde ervoor dat de lijst met producten niet meer geraadpleegd kon worden.
- Er was een probleem met het gebruik van vergrendelde tickets in subgroepen wanneer er geen (zichtbare) tickets actief waren in de groep zelf.
- De expert-instelling "Ticket shop keuze verbergen" werd 2x vermeld.
Backoffice
- In de lijst van evenementen is het nu mogelijk om direct aan te melden bij het evenement, of per organisatie (zal verwijzen naar de admin van de organisatie).