2023-05-31

Algemeen

  • De iconen in de hele admin-interface kregen een make-over.
  • Wanneer een evenement afgelopen is krijg je nu op het dashboard een suggestie om het evenement meteen te archiveren.
  • Bij het toevoegen van een veld met selectievakjes als 'Klantinfo'-veld kan je nu, bij het gebruik van meerdere kolommen, kiezen hoe de verschillende opties geschikt moeten worden in de kolommen (links naar rechts of boven naar beneden).
  • Bij de 'Expert instellingen' van een kanaal is het nu mogelijk om de weergave van labels van inputvelden in te stellen. Standaard worden deze labels boven het veld getoond, maar je kan nu ook kiezen om ze in het veld zelf te tonen. Deze instelling kan je apart instellen voor de velden van klant- en ticketinfo.
  • Heb je een lange lijst van producten ingesteld voor je evenement? Dan kan je nu ook zoeken op titel of omschrijving om snel het product terug te vinden dat je wil beheren. Indien je voor jouw product(en) ook tags hebt ingesteld kan ook hierop gezocht worden.

Tijdsloten

  • Bij de 'Tijdslot instellingen' in een kanaal is er een extra optie toegevoegd om de desgewenst de capaciteit van het tijdslot te tonen aan jouw bezoekers. Nu is het ook mogelijk op via een kleurcode (groen, geel, rood) aan te geven hoe vol een tijdslot is, zonder daarbij info te geven over het aantal tickets. Lees meer
  • Boven de lijsten met tijdsloten in de adminschermen verbergen we nu standaard de geavanceerde filters om de interface te vereenvoudigen. Door op 'Toon geavanceerd' te klikken tover je onmiddellijk de extra filters weer tevoorschijn.

Tweede kans e-mail

  • Wanneer iemand een ticket bestelt maar niet betaalt, kan je nu als organisator automatisch een mail laten uitsturen met een 'herkansing'. De klant krijgt dan de optie om hun bestelling alsnog opnieuw af te ronden. Lees meer

Cadeauvouchers

  • Naast een geldwaarde kan een giftvoucher nu ook  promotiecodes of ontgrendelcodes genereren. Bovendien is het ook voor deze codes mogelijk om een einddatum in te stellen. Bijkomend kan je er ook voor kiezen hoeveel keer per evenement een code kan gebruikt worden. Lees meer

Onsite landing

  • Nu kan je ook als organisatie een Online Landing-kanaal voorzien. Zo kan je op één kiosk (bv kassa of betaalzuil) meerdere Onsite kanalen combineren van verschillende evenementen binnen jouw organisatie.

Resellers

  • Reseller-gebuikers kunnen in de backoffice nu ook geavanceerde scanregels dupliceren naar andere ticketvouchers.