Door optimalisaties zullen rapporten van "verkoop > producten" nu sneller inladen bij evenementen met veel producten (per status & per productcapaciteitsgroep).
In het rapport van producten worden tijdelijke statussen (in winkelmandje, besteld, gereserveerd) nu gebundeld weergegeven. Via het info-icoon kan je nog steeds de aantallen van de afzonderlijke statussen raadplegen.
Via 'Tools' > 'Procedures' is er nu een nieuwe methode om klantengegevens te wissen. Je kan hierbij desgewenst filteren op datum, kanaal of producttype. Lees meer
Guest
In de instellingen van jouw guest-kanaal is er nu een nieuwe optie 'Tickets reserveren'. Schakel deze optie in als je toegewezen ticketlimieten aan partners wil garanderen. De limiet wordt dan meegenomen in de berekening van de beschikbare ticketcapaciteit. Lees meer
Kiosk
Kiosk heeft nu ook ondersteuning voor ticket info velden
Onsite badge
Introductie van nieuw kanaaltype Onsite Badge (scan & print via kiosk)
OpenAPI
Er is een extra report endpoint voorzien. Hiermee kan je informatie ophalen over de verkoop van een specifiek tickettype (product).
Er is een extra productCategory endpoint voorzien. Hiermee kan je een lijst opvragen van alle soorten tickets/webinars/donaties van een evenement.