De preview link van het kanaal zal nu de start/eind datum van verkoop negeren: zo kan je de start/einddatum correct instellen en toch via de preview link het kanaal bekijken.
Klant facturen: via het menu item "administratie" binnen jouw evenement zal je een lijst kunnen raadplegen van alle facturen die aangemaakt werden voor klanten. Je kan hier ook meteen alle facturen downloaden in .pdf/.xlsx. Ook als je niet werkt met automatische facturen, zal je hier alle factuur-aanvragen kunnen raadplegen
Promoties rapport: dit rapport geef je informatie over het resultaat van de promoties van jouw evenement (bv hoeveelheid korting, aantal gratis producten, ...)
Nieuwe type promotie: koop & krijg gratis. Dit nieuw type promotie zorgt ervoor dat producten in het winkelmandje gratis worden. Bv: koop 2 tickets en krijg er 1 gratis: indien de bezoeker 2 tickets selecteert zal 1 ervan gratis worden.
Campagnes: controleer vooraf hoeveel e-mails/smsjes de campagne zal versturen. In het detail van de campagne kan je nu controleren hoeveel keer de campagne verzonden zal worden, op basis van het gekozen doelpubliek en geselecteerde filters.
Voucher code lijst: in jouw organisatie kan je de voucher lijsten raadplegen. In de lijst zal je bij codes die een vervaldatum hebben vanaf nu meteen de effectieve vervaldatum te zien krijgen oer code, alsook een melding indien de code vervallen is.
Cashflow rapport per evenement: bekijk per evenement jouw totale cash flow in een apart rapport
Ticket shop
Verbetering verkoop met zaalplan en automatische stoeltoewijzing: er verschijnt nu een melding als de stoelen die toegewezen werden aan de bezoeker niet aaneengrenzend zijn (bv bij de laatst beschikbare stoelen).
Algemene pagina's zoals algemene voorwaarden, privacy policy & cookies worden niet langer opgenomen in de zoek-index van zoekmachines
Automatische afhandeling van laattijdige bevestiging door payment provider van betaling. In het uitzonderlijke geval wanneer de betalingsprovider een bevestiging van betaling zou versturen naar Tickoweb, en er geen beschikbaarheid meer is van de gekozen tickets, dan zal de klant een automatische terugstorting ontvangen en een begeleiden e-mail om hem hierover te informeren.