Filters & rapportage
De nieuwe filter interface werd toegepast op heel wat plaatsen in het platform (rapporten en lijsten) om een verbeterde en meer uniforme gebruikers-ervaring te bieden.
Het rapport Verkoop > Producten > per tag werd verbeterd: voortaan worden enkel nog tags getoond van producten die minstens één keer verkocht zijn, in plaats van alle tags.
In de tab “Ticket beschikbaarheid” in een kanaal kan je nu ook filteren op “tags” van een product. In het overzicht van de producten tonen we ook een tag-icoontje dat info weergeeft van de gebruikte tags.
Het “Promotie” rapport heeft:
een snellere laadtijd
extra filters
een download knop gekregen om in één bestand alle gebruikte voucher codes van alle promoties in de lijst te exporteren.
De lijst met bestellingen en bestelde producten hebben nieuwe filters gekregen:
Tracker: zal enkel items tonen die via een bepaalde tracker werden aangemaakt
Startdatum in planning: zo kan je énkel items opzoeken waarvan de startdatum van het tijdslot/voorstelling binnen een bepaald datumbereik valt
De lijst met bestellingen heeft nu ook een “Partner” filter (indien er minstens één bestelling die door een partner werd aangemaakt). Lees meer
Exports
- Bij de export per tijdslot (in rapport “Planningen”) kan je nu ook kiezen om de bestellingen van dat tijdslot te exporteren, ipv de bestelde producten.
Partners
In het partner dashboard kan je extra “Tegels” (blokjes) toevoegen met eigen content. Zo kan je er informatieve items plaatsen, of een verwijzing naar een externe website/webshop/… Lees meer
Partner & guest dashboard kleur: het partner dashboard en het guest channel zullen nu de kleur van jouw organisatie overnemen ipv het standaard Tickoweb geel. Zo kan je een nog meer gepersonaliseerde beleving aanbieden aan jouw partners. De kleur kan je kiezen in de admin onder “Mijn organisatie”
Trackers & partners: je kan nu ook een tracker toewijzen aan een partner. Daardoor zullen bestellingen die voortvloeien uit de tracker ook toegekend worden aan de partner (bv in rapportage), en krijgt de partner toegang tot de tracker info pagina via het partner platform. Lees meer
Wanneer een guest-kanaal meer dan 20 tickettypes bevat, kan je bij het instellen van limieten nu zoeken binnen de lijst. Zo vind je sneller het juiste tickettype en verklein je de kans op fouten.
Scannen toelaten ja/nee per ticketvoucher
Overig
Ticket info velden verbergen tijdens bestellen: je kan nu ticket info velden activeren, maar ze niet tonen bij het bestellen. Zo kan je bv een ticketkoper sneller een bestelling laten afronden, maar achteraf vragen om extra info aan te vullen via de bestel-info pagina. Deze optie kan je vinden onder “Geavanceerd” in het kanaal: “Verberg ticket info velden tijdens het bestellen.” Lees meer
Bij het dupliceren van een kanaal met zitplaatsen selecteren we niet langer automatisch de voorstelling. Zo moet je als beheerder bewust kiezen of je een bestaande of nieuwe voorstelling wenst te kiezen, en voorkomen we misverstanden bij het dupliceren.
De lijst van producten > tickets toont nu ook de datum van het product (indien ingevuld). De lijst zal ook automatisch gefilterd worden op basis van de weergave-instellingen van het evenement (alfabetisch of chronologisch).
In het trackeroverzicht zie je bij de hoofdtrackers (trackers waaraan andere zijn gekoppeld) nu ook een totaalcijfer. Zo krijg je in één oogopslag zicht op het geheel: de som van de hoofdtracker én alle gekoppelde trackers samen. Hetzelfde tonen we op de tracker-info pagina. Lees meer
Je kan nu campagnes dupliceren, ook naar andere evenementen. Dit doe je eenvoudig via het dupliceer-icoontje in de campagnelijst.
Wanneer je een bestelling annuleert en omzet in een cadeauvoucher, zal het platform automatisch de voucher selecteren als er maar één beschikbaar is.
Procedures: bij het aanmaken kan je nu controleren hoeveel items de procedure zal verwerken, gelijkaardig aan hoe dit reeds bij een campagne werd getoond. Zo krijg je meer zekerheid vooraleer je de procedure uitvoert