Notities bij een bestelling

Het is mogelijk om een interne notitie toe te voegen aan een bestelling: zo kan je eenvoudig extra informatie bewaren bij een bestelling of delen met je teamleden. Deze notities zijn alleen zichtbaar in de admin en wordt niet getoond aan klanten.

Hoe voeg je een notitie toe?

In het detail van een bestelling zal je een knop "Notitie toevoegen" terugvinden. Door op de knop te klikken kan je een tekstbericht invoeren. Het platform zal het tijdstip, het bericht en de gebruiker opslaan die het bericht toevoegde.

Waar kan ik de notities dan terugvinden?

Eveneens in het detail van een bestelling zal je onderaan een lijst van alle notities terugvinden. De nieuwste notitie staat steeds bovenaan in de lijst. Zijn er geen notities, dan zie je ook geen lijst.

Nog enkele belangrijke kenmerken: 
  • Het is niet mogelijk notities te verwijderen, dit om misbruik te voorkomen (gebruikers die bv achteraf een bericht alsnog willen verwijderen).
  • Notities zijn buiten het detail van de bestelling nergens zichtbaar: niet in exports, niet in OpenApi of andere.