Claimen tickets bij automatische verwerking

Bij automatische verwerking van de wachtlijst zullen er e-mails verzonden worden naar de bezoekers die zich registreerden op de wachtlijst.
De inhoud van deze e-mail kan beheerd worden via de Tickoweb admin.

In de mail zal de bezoeker geïnformeerd worden dat er opnieuw tickets beschikbaar zijn en hij bij interesse moet bevestigen voor een specifieke deadline (de datum en tijdstip staan vermeld). 

De bezoeker kan dus via 2 buttons in de mail actie ondernemen:
  • bevestigen: zo kan de bezoeker zijn tickets bemachtigen. Na het klikken op bevestigen kan de bezoeker een bestelling plaatsen. De bezoeker kan maximaal het aantal tickets bevestigen dat hij gekozen heeft bij het inschrijven op de wachtrij én binnen de geldende ticket regels van het kanaal. De gewone bestelflow van het kanaal zal gevolgd worden, de gegevens van de bezoeker worden vooringevuld.
  • annuleren: wanneer de bezoeker geen interesse meer heeft zal de inschrijving definitief geannuleerd worden. Na het klikken op de button vragen we de bezoeker of hij zeker is, om zo misverstanden te vermijden.