- In de lijst van bestellingen wordt nu per bestelling het aantal producten binnen die bestelling getoond als een aparte kolom. Indien er producten binnen de bestelling geannuleerd zijn dan wordt dit aantal ook vermeld.
- Vanop het detailscherm van een bestelling kan je nu met één klik een nieuwe bestelling aanmaken voor de klant van die bestelling. De persoons- en facturatiegegevens van die klant zullen dan automatisch ingevuld ingevuld worden.
- Je kan nu als organisator een financiële afsluiting maken van jouw evenement. Dankzij een afsluiting heb je een financieel overzicht van jouw cashflow in een bepaalde periode. Wanneer een afsluiting wordt aangemaakt, komt nieuwe cash flow in de volgende afsluiting binnen. Je kan een afsluiting dus gebruiken om de cashflow in jouw boekhouding te verwerken.
Lees meer over afsluitingen - Binnen wachtlijsten kan je nu ook filteren op ‘Status’ en ‘Prioriteit’.
- Voor gebruik van de API is het soms nodig om de UUID van een kanaal, bestelling of product te achterhalen. Dit hebben we gemakkelijker gemaakt. Je kan nu binnen het detailscherm van een kanaal, bestelling of product op het ID-nummer klikken om de UUID te zien.
- Voor het genereren van voucher- of unlockcodes hebben we de limiet verhoogd van 10.000 naar 100.000. Bovendien moet je niet langer wachten tot ze allemaal gegenereerd zijn. Dit proces gebeurt nu in de achtergrond en je krijgt via jouw notification center een melding als het voltooid is.
Kiosk
- In het bestelproces op kiosks kan je nu een extra optie aanbieden om een betalingsbewijs te laten printen. Ook via de helpdesk van een kiosk is het mogelijk om dit betalingsbewijs te printen. Het instellen van deze optie doe je in ‘Expert instellingen’ van jouw kiosk-kanaal.
Kanalen: Onsite Landing
- Binnen Tickoweb is er een nieuw type kanaal dat je kan aanmaken: de Landing Page. Dit kanaal kan je gebruiken om meerdere andere kanalen te bundelen. Zo kan je bijvoorbeeld jouw bezoekers de keuze geven om zicht te registreren of tickets aan te kopen via dezelfde kiosk. Voorlopig is dit enkel beschikbaar in combinatie van onsite kanalen (kiosk of onsite agent).
Ticketshop
- Voor ticket shops kan je nu een extra optie aanbieden om een betalingsbewijs te laten downloaden als pdf-bestand. Klanten zullen dan deze mogelijkheid krijgen op het overzichtsscherm na de betaling. Ook via de admin is het mogelijk om dit betalingsbewijs te downloaden. Het instellen van deze optie doe je in ‘Expert instellingen’ van jouw ticketshop-kanaal.