Ticket shop
-
Producten automatisch pre-selecteren via de url: communiceer een url naar jouw bezoekers, waarbij automatisch het aantal bij de ticketselectie vooringevuld zal worden. Meer info lees je hier.
- ICS per product: op de bestel-info pagina kunnen klanten nu ook een agenda (ics) bestand downloaden pér product ipv enkel voor de volledige bestelling.
- Meerdere verbeteringen qua performantie voor een ticket shop met tijdsloten
Admin: tijdsloten
- Wijzigen tijdslot van een bestelling (omboeken): in het detail van de bestelling kan je het gekozen tijdslot van de producten wijzigen. Je kan meteen alle producten wijzigen, of een selectie van producten. Het platform zal enkel nieuwe tijdsloten aanbieden met een geschikte capaciteit.
- Mailing met tijdsloten: heb je een evenement met tijdsloten, en wil je recurrente mailings sturen om bv bezoekers x dagen voorafgaand aan het tijdslot een herinneringsmail te versturen... dan kan dit vanaf nu automatisch met via een mailing. Kies na het aanmaken van de mailing "Dagelijks per tijdslot", en vervolgens het aantal dagen vooraf aan het tijdslot dat je de mailing wil versturen. De mailing zal (dagelijks) op het opgegeven uur verzonden worden naar alle bestellingen die een ticket hebben voor elk tijdslot dat binnen het bereik valt.
Admin
- Meldingen & logs van terugstortingen: annuleer je een bestelling en stort je het geld terug? Het vraagt wat tijd vooraleer een terugstorting effectief uitgevoerd kan worden door de bank of payment provider. Je ziet nu in het besteloverzicht de verschillende statuswijzigingen (aangevraagd/in verwerking/uitgevoerd/mislukt). Eveneens krijg je een melding in het berichtencentrum wanneer een terugstorting mislukt (bv omdat de klant wijzigde van bank).
- Export gasten: maak een export van alle gasten die toegevoegd werden in de (verschillende) gast-kanalen en hun respectievelijke accounts. Zo heb je één lijst van alle gasten van jouw evenement.