2024-04-24

Admin

  • Antwoord opties van klant info & ticket eigenaar velden: bij velden met meerdere antwoordopties kan je nu:
    - Een text editor gebruiken om opmaak aan de tekst van de antwoordopties te geven (bv vet, cursief, ...)
    - De volgorde zelf bepalen door de antwoordopties te verslepen
  • De lijst met bestellingen en bestelde producten toont nu "Via partner x" wanneer de bestelling werd aangemaakt in een guest kanaal of kanaal met partner authenticatie. Zo weet je als beheerder in één oogopslag door wie de bestelling werd aangemaakt.
  • Guest import voorbeeldbestand: het platform zal nu ook voorbeeldgegevens invullen in import bestand voor velden van het type: text, mobile, vinkjes of lijst. Dit maakt het voor partners beter te begrijpen welke gegevens men moet invullen.
  • Bulk edit van klant logins: wijzig alle of een selectie van klant logins in één keer, zo archiveer je de selectie of wijzig je bv de toegang tot kanalen of het maximale gebruik van de login. 
  • In het Gast tickets rapport is het nu mogelijk om de gegevens "per partner" en "per product" open/dicht te vouwen. Zo heb je in één oogopslag alle details.
  • Capaciteitsgroep export: in het rapport per capaciteitsgroep kan je nu een export maken met alle details van deze groep. Zo vind je in deze export de getallen, maar ook een lijst van bestelde producten en gereserveerde aantallen van tickets in guest kanalen per partner (indien van toepassing)..
  • Nieuw rapport "annulaties" : onder verslagen kan je vanaf nu ook een gedetailleerd rapport vinden met aantallen over de geannuleerde producten. Dit zijn producten (bv tickets) die eerst verkocht werden maar nadien geannuleerd werden. Zo heb je een overzicht over aantal terugstortingen, omzettingen en ook swaps.

Admin: TicketSwap update

  • in de admin tonen we nu extra info/filters bij bestellingen of bestelde producten. Dit zowel in de lijstweergave als de export
  • in de lijst van bestellingen en bestelde producten zie je vanaf nu "via TicketSwap" wanneer deze werd aangemaakt owv een swap
  • ook in het detail van de bestelling én in de export van bestellingen & bestelde producten zie je nu "Swapped via bestelling x"
  • een nieuwe filter laat je toe om in de bestellingen te zoeken naar bestellingen die aangemaakt werden door een swap ja/nee.

Tag update

  • Introductie van "Gebruik voor". Tags kan je linken voor verschillende items in het platform, zoal een evenement, een product, een kanaal, een bestelling of een antwoordoptie van een veld. Aangezien tags niet altijd van toepassing zijn op al deze items, kan je kiezen waarvoor je een tag wil gebruiken. Zo zal je deze tags enkel zien verschijnen bij de relevante items. 
  • Nieuwe tags aanmaken: maak direct een tag aan wanneer je een product tagged door een nieuwe tag te typen. Opgelet : doe je dit, dan zal deze tag automatisch ingesteld worden op "Gebruik enkel voor producten". Je kan nog steeds al jouw tags beheren in de organisatie.
  • Weergave & beheer in product lijst: het tag-icoontje is nu altijd zichtbaar bij producten. Zo tag je eenvoudig een product met één klik. 
  • Via de bulk-edit van producten kan je nu in één keer de tags wijzigen voor een selectie van producten
  • 2FA ondersteuning

    Via "Mijn profiel" is het mogelijk om two-factor beveiliging in te schakelen. We adviseren alle gebruikers om dit zo snel mogelijk te activeren.

    Tijdsloten

    • Wanneer de flow is ingesteld dat de bezoeker éérst tickets moet selecteren, en wanneer een bezoeker énkel een niet-tijdslot product zou selecteren, dan zal de tijdslot selectie worden overgeslaan. Een voorbeeld kan zijn: een parking ticket dat samen met tijdslottickets zou worden aangeboden: indien men enkel een parking ticket zou kopen, dan hoeft men geen tijdslot meer te selecteren
    • In de kalenderweergave en indien er maar één tijdslot is op een bepaalde dag, dan zal nu de begin en eindtijd getoond worden van het tijdslot. Na het selecteren van dit tijdslot zal de stap om het tijdslot te selecteren vanzelfsprekend worden overgeslaan. 

    Ticket download bijlagen

    OCTO Kanaal

    Klant profielen

    Kiosk update

    • Verbeterde layout, navigatie en lijstweergave van de helpdesk zorgt voor verbeterde gebruikerservaring
    • Cashflow rapport in de helpdesk met totalen per betalingsmethode, filter van-tot (dag) en kiosk. Zo kan je nu eenvoudig een kassarapport op de kiosk zelf. Eveneens is er een overzicht van toegekende promoties + export beschikbaar.
    • Geld terug rekenmachine: wanneer je bij het afronden van een nieuwe bestelling "cash" selecteert als betalingsmethode verschijnt er in het overzicht een link met rekenmachine. Zo kunnen kassa medewerkers eenvoudig het geld berekenen dat men eventueel terug moet geven bij cash betaling.
    • Update van de icoontjes van betalingsmethodes cash & terminal.