Filter interface: de filter interface is nu beschikbaar op lijsten. Voorheen stonden alle filters reeds zichtbaar maar nu is het mogelijk om zelf te bepalen welke filters je wenst te selecteren. Zo zijn de pagina's veel efficiënter in gebruik.
Integratie-pagina: Deze ontving een vernieuwd uiterlijk. Naast een
verbeterd gebruikersgemak zal de integratie automatisch geactiveerd
worden van zodra de installatie voltooid is (mits er geen extra
instellingen vereist zijn).
Jouw organisatie (dashboard)
Barcodebronnen: Deze werden verplaatst naar de admin dashboard. Je kan deze vanaf nu vinden in het linker navigatiemenu onder het menu 'Code lijsten'. Op deze manier wordt het mogelijk om één (barcode)bron te gebruiken voor meerdere evenementen.
Afmelden op scanner: Je kan als organisatie nu ook bepalen of een gebruiker al dan niet de scanner op het toestel mag afmelden. Dit doe je door in de lijst van beschikbare scanners op het potlood icoon te drukken en de toggle 'Ontkoppelen op apparaat toestaan' te activeren. Opgelet! Deze feature wordt momenteel enkel ondersteund voor iOS apparaten met Tickoscan versie 3.1 of hoger.. De Android versie zal binnenkort ook geüpdatet worden om deze feature te ondersteunen.
Evenement instellingen
Evenement instellingen: Dit werd hernoemd naar 'Evenement'. Naast de naamswijziging werd de pagina opgesplitst in verschillende tabs. Zo blijft de informatie per pagina beperkter en overzichtelijker.
De belangrijkste toevoeging aan deze pagina is de tab 'Weergave instellingen'. Je kan er nu voor kiezen hoe producten worden gesorteerd in lijsten (bv. in rapportage, dropdowns, ...). Dit kan alfabetisch of chronologisch op basis van de startdatum, wat handig is indien je een evenement hebt voor meerdere dagen.
Het menu 'Evenement' is nog steeds te vinden in het linker navigatie menu onder 'Configuratie'.
Guest
Je kan partners automatisch op de hoogte brengen van gemaakte aanpassingen aan de ticket limieten of ticket types die je beschikbaar stelt. Dit doe je door in de 'Ticket limieten' pagina van de partner de toggle 'Partneraccounts informeren over wijzigingen?' te activeren onderaan de pagina.
Je kan uiteraard de inhoud van deze mail zelf aanpassen. Deze is terug te vinden in de lijst van beschikbare e-mail templates onder de categorie 'Partner'. Per default zal de mail enkel de ticket types oplijsten waarvoor er een wijziging gebeurt is.
Wanneer partners een ticket scannen (om een lead te bewaren) waarbij klantvelden zoals voornaam, achternaam en/of e-mailadres uitgeschakeld zijn, dan zal het lead kanaal automatisch deze gegevens aanvullen in de lead details op basis van de beschikbare gegevens die aan het ticket gelinkt zijn. Dit zal zichtbaar gemaakt worden via een icoon in de lijst van leads.
Lees hier binnenkort meer over op onze help pagina 'Partner scanning'.