- enkel registraties aanmaken
- of wil je per registratie ook een bestelling met bijhorende tickets aanmaken
Flow registraties
Nuttig als je géén tickets wil bezorgen aan jouw bezoekers of klanten. Je registreert zo énkel klantgegevens. Er zijn dus geen bestellingen en geen bijhorende statistieken over geregistreerde producten.
Je kan alle registraties terugvinden in een apart menu-item "Registraties":
Er is een aparte e-mailtemplate die gebruikt zal worden als bevestigingsmail. Je kan deze bekijken in de Email tab van jouw kanaal (of in de E-mail template lijst):
Wil je géén bevestigingsmail versturen, dan kan je dat uitschakelen in de "expert instellingen" van het kanaal.
Flow bestellingen
Wil je jouw klanten eenvoudig laten registreren, maar ze alsnog een ticket aanbieden kies dan voor de flow "bestellingen" bij het aanmaken van het kanaal.
In de ticketbeschikbaarheid van het kanaal kan je nu zelf kiezen welke en hoeveel tickets er automatisch per registratie worden aangeboden:
Er zal nu per registratie een registratie én een bestelling worden aangemaakt. De registraties worden standaard verborgen in de lijst van registraties, aangezien je wellicht wil verder gaan op de info van de bestellingen. Je kan ze echter altijd zichtbaar maken via een filter.
Voor deze flow is er een aparte e-mailtemplate die gebruikt zal worden als bevestigingsmail. Je kan deze bekijken in de Email tab van jouw kanaal (of in de E-mail template lijst).