Zoals bij een online ticketshop kanaal kan je nu ook in een gast-en registratiekanaal de afsluituren instellen indien de bezoeker zelf tickets kan annuleren via de bestelinfo pagina. Zo kan je bv toelaten dat de bezoeker tot x-aantal uren voorafgaand aan het evenement zijn tickets mag annuleren.
Bied de bezoeker de mogelijkheid om de legende van de categorieën op het zaalplan te sorteren op naam of op prijs.
Verbeterde gebruikerservaring van de CMS pagina in door opsplitsing tussen pagina blokjes, woordenboek en SEO (nieuw). Met SEO personaliseer je voor ieder kanaal je paginatitel en meta-beschrijving.
Wanneer je de optie activeert om automatisch facturen aan te maken voor een kanaal, kan je de bezoeker de mogelijkheid geven om achteraf zelf nog een factuur te maken via de bestel-info pagina. Meer info hierover kan je vinden op de pagina 'Introductie tot facturatie naar ticketkopers' en 'Automatische facturatie'.
Een optimalisatie van de pagina “ticketbeschikbaarheid” in een kanaal zorgt voor een betere gebruikservaring.
Admin overig
Mogelijkheid om een minimum bedrag in te stellen voor donaties.
Variabele {{channel.label}} is nu ook beschikbaar in de wallet template.
Optie om skins te zoeken en te filteren in jouw organisatie.
Algemeen
Optimalisaties die zorgen voor snellere prestaties van het platform.
Integraties
TicketPlan verzekering: Je kan vanaf nu ook een aangekochte verzekering annuleren en terugstorten binnen de wettelijke 14 dagen bedenktijd. Daarna is dit niet meer mogelijk. Belangrijk: bij een bestelling met een verzekering kan je enkel de volledige bestelling terugstorten. Lees meer
In2event integratie: activeer en laat via een In2event kanaal tickets automatisch aanmaken wanneer je werkt in In2event. Lees meer
OpenID mappen van velden: je kan velden in Tickoweb nu “linken” met velden in de OpenID scope. Lees meer
Partner
Je kan partners een partnerbudget (in €) toekennen waarmee ze tickets kunnen aankopen in de online ticketshop, indien deze beschikbaar is in het partner platform (of dus wanneer partner authenticatie actief is). Lees hier meer over hoe je jouw partnerbudget kan instellen.
Bij promoties is het nu mogelijk om een voorwaarde aan te maken op basis van “partners”. Hierdoor kan je automatisch een promotie toekennen aan één of meerdere partners. Lees hier meer over promoties op winkelmandjes.
Nieuwe ticketregel toegevoegd: “aantal producten per partner”. Definieer per partner de regels voor de diverse producten die ze kunnen afnemen, met de mogelijkheid om dit over meerdere aankopen te verspreiden. Je kan kiezen om dit voor 1 product, een selectie van producten of alle producten te doen.
Backoffice
In de backoffice kan je als reseller een overzicht vinden van alle verkochte annulatieverzekeringen onder het menu “Booking Refund”.